Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009

Μάτια μου θάλασσα



Μετά από παράκληση πολλών φίλων και στο facee book ,you tube ,και blogspot,που έψαξαν το βιβλίο μου «Μάτια μου Θάλασσα» και δεν το βρήκαν στα βιβλιοπωλεία  διάθεσης αποφάσισα να εκτυπώσω ένα αριθμό και να τον διαθέσω προσωπικά σε όποιον επιθυμεί .
Όποιος επιθυμεί μπορεί να μου γράψει  εδώ , σε μήνυμα στο you tube ,η στο mail ioannis-8@hotmail.com,   papjohn8@gmail.com

Αφήνοντας διεύθυνση και όνομα  θα παραλάβουν το Βιβλίο
Τα χρήματα θα κατατίθενται στον λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα
Μετα την παραλαβη του Βιβλίου Τιμή 15 ευρώ

Αριθμός λογαριαμου
325/644373-77
ΙΒΑΝ
GR7101103250000032564437377

Ειναι στο όνομα Ιωάννης Παππάς του Αποστόλη

Είναι πεζό να ασχολούμαι με την πώληση Των βιβλίων μου αλλά όταν δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς από αυτούς που πρέπει ..κάτι πρέπει να γίνει .




 



Η ποιητική συλλογή
Μάτια μου θάλασσα
του Γιάννη Παππά θα πωλείται στην
Αθήνα στα βιβλιοπωλεία
ΙΑΝΟΣ
,βιβλιοπωλείον της ΕΣΤΙΑΣ
ΠΡΟΤΟΠΟΡΕΙΑ ΑΕΒΕ
και ΘΕΜΑ

στην Θεσσαλονίκη
στα βιβλιοπωλεία
ΙΑΝΟΣ
ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ
και
ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΑΚΗΣ
αφοι ΚΑΨΙΝΑΚΗ
Ρέθυμνο




Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ